BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, May 15, 2010

AsSaLaMu@La!kUm

waah, bersemak samun dlm nih.. da lame xdtg uruskn.. hehe..
ok2,arini ade org ckp, "tu la,awk bz sgt, smpai blog pn da lame
tak update"... huhuhu.. malu gak,tp xpe,ilek je.. haha..

arini hari guru.. dulu aku rase bende ni cam biase2 je.. tp,pas jd cekgu
tak bertauliah ni, bwu aku taw, betapa perlunya sambutan ni.. bukan ape,
atleast,dpt rase dihargai lpas mencurah keringat untuk mendidik ank
bangsa.. bkn snang utk mengajar org.. sbb tu aku tak pernah suke jd guru..

ABIS TU,KNAPE JD CEKGU JGK?????

mcm ni, sbnrnye,mak sgt2 tringin aku jd cikgu n ikot jejak lgkh dye, tp
aku xmnt.. mgkn sbb aku ni pns baran n xsuke aja byk2 kali kot..
tp alhmdllh, tng at aku bile dpt tunaikn hsrt mak.. in the future,dpt la aku jadi
ape yg aku nk..

KWN2 DOAKN AKU..AKU NK JAGI PEGAWAI TADBIR DIPLOMATIK!!

ok,sedikit aktiviti aku d skola..


(atas dari kanan,2 abu hurairah dan 2 abu darda')
(bawah dari kanan, 1 abu hurairah dan 1 abu darda')







(atas,2 abu ubaidah&bawah,1 abu ubaidah)

setiap pagi,wajib bratur dpn klas smbil nyanyi asmaul-husna,
n aminkn doa.. pengawas la yg btangung jwp utk conduct gne
microphone kt opis... pgawas lain kne jage dpn klas..
dulu wkt skola,ini la yg aku wat.. ktorg thun first ^_^
hbt x idea ktorg.. haha.. sy yg pye idea,smpai skang dorg
gne.. h0h0h0.. ish3.. xbaik btol bangga ni.. istigfar2.. huhu..

0 comments: